閃耀的恩秀

閃耀的恩秀

2014年12月24日 星期三

楊正軍如常返亞視:希望幫公司繼續捱 蔡國威希望「白武士」快出現拯救亞視




楊正軍如常返亞視:希望幫公司繼續捱

楊正軍如常回亞視大埔總台開工。
 
楊正軍希望亞視又捱到呢關。
 
亞視藝員楊正軍今日如常回亞視大埔總台開工,訪問時問到在公司欠薪的情況下士氣如何?他謂:「係聽到有啲怨言,話等緊出糧,有啲手緊咁樣。」

問到有關今日德勤會計事行探討亞視的事宜,正軍表示因開工而並不清楚,問他可會擔心?他笑謂:「唔怕嘅,我睇新聞佢哋有清盤王之稱,咁佢開記招都話會冇清盤打算,咁証明有希望嘅!每間公司都有自己難關,我絕對相信公司可以捱落去。(員工罷工影響工作?)有擔心過嘅,但竟然公司有難關,希望都幫公司繼續捱,就算搵唔到白武士,只要捱到呢關就無問題。」
 
 

蔡國威希望「白武士」快出現拯救亞視

蔡國威坦承《我要上ATV春晚》取消自己任主持。
 
蔡國威希望有「白武士」協助亞視解決難關。
 
亞視藝員蔡國威今日照常回到大埔總台錄影節目。訪問時亦透露自己工作量並沒因而減少,一切如常。提到昨日有傳節目《我要上ATV春晚》變動,威仔解釋謂:「聽聞會改形式,本來呢個節目係自己做,但就會換主持,如果再有變動就要等公司公布,(即係取消咗?)取消我個期啫,個節目係點我都唔知,因為可能唔係我做。」

而對於德勤會計師一事,威仔就話希望他們可以協助公司能夠解決難關:「希望可以盡快出現白武士去買咗嗰十點幾巴仙股份。」

沒有留言:

張貼留言