閃耀的恩秀

閃耀的恩秀

2014年4月25日 星期五

袁潔儀唔驚亞視清盤:我簽咗一年約 葉家寶望撤清盤令怕影響形象



久未露面嘅潔儀姐姐,依然神采飛揚,都算係美魔女一族。

潔儀姐姐唔單止露長腿,仲大玩黑絲誘惑。

袁潔儀唔驚亞視清盤:我簽咗一年約

亞視藝人袁潔儀到亞視大埔總台,出席《第十一屆全球華語大學生影視獎頒獎典禮》,她宣布已簽約亞視:「我12、3年冇返亞視,已經同亞視簽約,會做婦女節目,老公都好支持我嘅決定。老公都有問我要往返廣州同香港,會唔會辛苦?使唔使喺深圳租間屋畀我?但我覺得冇所謂,我可以住媽咪屋企。」

袁潔儀稱有留意亞視遭前任董事查懋聲及查懋德入稟申請清盤新聞,她說:「我唔擔心,亞視係祖國大業,一朝天子一朝臣,總知亞視有能力,會同查氏兄弟傾掂數,查生好易話為,可以解決到!我同亞視簽咗一年經理人約,冇信心都唔會簽啦!」


係咪好有窒息嘅感覺?

唔知係咪個胸勁得滯,羅霖件衫有啲歪咗嘅?


亞姐羅霖以大露背裝晒波罅性感現身大埔亞視總台,出席《第十一屆全球華語大學生影視獎頒獎典禮》。羅霖接受訪問時表示:「我哋啱啱喺大陸返嚟,呢件衫未試過,今晚要挺直條腰做人,我做足防走光措施啦!」近日參演電影的她,笑言想角逐新演員獎:「好榮幸可以拍戲,踏入影圈,如果有得角逐新演員獎就開心,但唔知我個年資會唔會唔合入圍資格?」

她又指大仔鍾情影視幕後工作:「雖然搵唔到錢,但我都好支持佢搞文化藝術。我傾緊年尾接新戲,未睇劇本,只係傾咗故事大綱,唔使性感演出,我想試不同挑戰,我呢輪忙搞美容生意,五月開張,係同朋友合資,我投資咗7位數字。」她又謂很久沒有回到亞視:「舊年返嚟做亞生評判之後冇返過嚟,好多人以為我同亞視有約,其實呢廿年都冇!」

對於亞視遭前任董事查懋聲及查懋德入稟申請清盤,她說:「我知,每單亞視新聞我都有關注,因為我出身亞視。」她又感慨說:「好多亞視舊同事都冇Job,香港人對亞視有感情,希望亞視做好啲,到時政府都會支持!」


亞視遭入稟申請清盤 葉家寶希望盡快解決


亞視執行董事葉家寶,現身亞視大埔總台《第十一屆全球華語大學生影視獎頒獎典禮》,對於亞視遭前任董事查懋聲及查懋德入稟申請清盤,他說:「唔係由我去傾,有同事聯絡緊(查氏兄弟),依家未知對方反應。法庭定咗6月25日係限期,希望盡快解決,希望查氏以大局為重。(如冇彎轉,係咪已經預備好3億去賠?)下周開董事會會傾,好多嘢都有解決辦法,最重要愛國家、愛香港、愛亞視!」


葉家寶(攝影:莫慶輝)


葉家寶望撤清盤令怕影響形象

 葉家寶出席《全球華語大學生影視獎頒獎典禮》,他希望查生撤銷對亞視的清盤申請,有同事跟對方聯絡中,高等法院將於6月25日裁決,事件不可再拖,怕影響亞視形象,董事會將於下星期舉行會議商討解決辦法。




沒有留言:

張貼留言