閃耀的恩秀

閃耀的恩秀

2014年9月23日 星期二

亞視賣盤?林建明:應該加人工啦!冼偉智:只係花邊新聞


袁潔儀自己曾經有情緒低落的時期。

林建明指新朝氣、新創意,應該係好事,要加人工啦!

大合照

 

亞視賣盤? 林建明:應該加人工啦!

資深藝人林建明(大姐明)到亞視總台錄影節目《我愛下午茶》,接受袁潔儀及林睿訪問,席間大姐明透露由她組織、幫助情緒病患者的《心晴行動》將舉行海濱長廊慈善跑,適合一家大細齊齊參與,並呼籲亞視的新朋舊友參加,潔儀亦表示會與姪仔姪女齊齊跑。

問到潔儀是否曾有情緒低落的時期?她說:「每個人都有啦!我都有跑開步,十四、十五年前,有日跑緊步聽到亞視電話,話滿約就唔續,我一路跑一路諗,人一定要行落去,之後發覺好多人都有相同處境,其實自己唔係咁慘。」提到亞視再傳賣盤,潔儀表示不知真偽,但相信不會影響其現有工作:「如果係真,應該係好嘅多,更多資源,可以開更多節目,如果唔係真,我都會繼續努力依家嘅工作。」大姐明亦相信是好事:「新朝氣、新創意,應該係好事,加人工啦!」

冼偉智



亞視成功賣盤?冼偉智:只係花邊新聞

亞視助理副總裁冼偉智出席節目錄影,對於有傳亞視已成功賣盤一事,冼偉智表示公司回應是「未聞此事」,並說:「好多人都有問,但我真係冇聽過!其實個消息都講到好玄,傳聞始終係傳聞,一個電視台由低潮上返軌道,唔排除有人講一啲對你唔好嘅嘢,全亞視嘅人都係以平常心對待,唔會當作一回事,只係花邊新聞。(覺得會係攻擊?)會架!我哋喺任何資源下,同事都會發揮到最好。」

他表示亞視士氣高昂,繼續有節目推出,包括《亞洲先生》及《感動香港》,亦會幫樂隊出唱片,以及籌備開拍一百集劇集。



傳亞視賣盤成功?助理副總裁否認:未聞此事

林建明(大姐明)昨日到大埔亞視總台接受袁潔儀及林睿主持的《我愛下午茶》節目訪問,身為「心晴行動」發起人的大姐明,在節目中又跟大家分享情緒病問題。

大姐明又表示「心晴行動」於11月舉行慈善跑,適合一家大細參與。袁潔儀表示屆時會身體力行支持,並會叫埋侄仔侄女一齊去。問到袁潔儀有否試過情緒有低落時候?她說:「14、15年前有次跑步,突然收到亞視電話,話約滿後唔同我續約,之後繼續跑步,心諗唔緊要啦,唔同我續約只係佢蝕底,人總要向前行,發覺跑步可以幫助到唔開心情緒。」
 
對於無前主播李燦榮於facebook指亞視已賣盤,並暗示買家名字有「木」字?袁潔儀聽後即說:「係就好了,但不知係唔係真,不過如果係真都影響唔到我工作,如果有更多資源資金都好,可再做節目。」林建明亦說:「如果係真都係正面的,可更有朝氣、新創意及新諗頭,應該是好事,如果真就要加人工啦。」
 
至於亞洲電視助理副總裁冼偉智就回應:「公司已就呢件事回應,就係未聞此事,對方(指李)也有於fb指其實未經證實,只是揣測,我們不會看作一回事,只當花邊新聞去睇,傳聞只是傳聞,亞視稍後有很多製作,大家士氣亦很好。」












沒有留言:

張貼留言